rendkívüli utazás volt az államokba, de mint minden jó dolog, a végére vonatkozik. Az utazás utolsó szakaszához visszatérünk a Sunny San Diegóba, hogy megnézhessük a barátainkat, és kapjunk egy utolsó jó mexikói ételt, mielőtt visszamegyünk Sydney -be.

Az államokban töltött időnk olyan jó volt, kezdve az LA -ba való leszálláskor és az első pár napban. Aztán repültünk a Missouri -i Kansas Citybe egy grillezésre és néhány igazi középnyugati vendégszeretetre.

Aztán Chicagóba utaztunk, hogy sokkal többet fedezzünk fel a Windy City-ből, és megütötte a nagyon szeretett városom legjobb darabjait.

Nincs sokáig San Diegóban, de mint általában, becsomagoljuk. Rengeteg alkalommal vagyunk itt, és szeretjük a laza hangulatot, a legjobb időjárást, a félelmetes ételeket és természetesen a társainkkal lógunk, akik Évekkel ezelőtt költözött ide.

Az SD -be tett utazás egy új szállodát fedezünk fel, megnézjük a kis Olaszországi Farmers piacát, valamint néhány sörfőzdét és éttermet, majd elkapjuk a Surfliner -t a parton a LAX -hez, és a gyönyörű Polaris Service Class Lounge -hoz, amelyet a United Airlines nyitott meg.

Reméljük, hogy örömmel veszi ezt a kiadásot.

Egészségvidék – Jim és Christina XX

Fantasztikus, ha visszatérünk San Diegóba. És látva barátainkat, akik körülbelül 11 évvel ezelőtt költöztek ide, mindig még jobbá teszik az időt ebben a gyönyörű városban.

Sokszor vagyunk itt, de soha nem lesz unalmas. Nincs semmi olyan, mintha látnánk ezeket a híres tenyereket, amelyek itt vannak az utakhoz.

A barátaink helyének – a Handlery Hotel San Diego – közelében tartózkodó szállodában tartózkodunk.

Az autópályától elég messzire helyezkedik el, és ne kapjon zajt, mégis elég közel ahhoz, hogy kényelmes legyen, és egy golfpálya mellett, hogy biztosítsa a szomszédok békéjét lát.

A bár és az étkező, amely szintén a svédasztalos reggeli, kényelmes, és sok parkoló van. Ha a golfodba vagy, akkor még egy ideális kurzus is van.

Part Motel Part Hotel Hacienda, a Handlery Hotel San Diego kissé eklektikus, mégis régi iskola.

Két, a lagúna medencét körülvevő szintre helyezve, külön jacuzzi -val, a befelé néző szobákat a kezelés legjobb tulajdonságához kezelik.

A földszinti szobánk csak egy pillanatnyi séta volt a medence széléhez, pálmafákkal árnyékolva, a 40-es évek stílusú kaliforniai moteljéből, amelyet olyan helyeken látsz, mint például a Palm Springs-i ász, a Szabvány Nyugat-Hollywoodban, és közelebb az otthoni házhoz. Olyan szállodák, mint a Halcyon House Észak -Új -Dél -Walesben és természetesen Bannisters -ben, Mollymook, NSW.

A vendégek hajlamosak a napi gyógyfürdőre és a medence ezen oldalára készíteni, tehát ha a szobája ezen az oldalon van, akkor számíthat arra, hogy mindenki beszélgetésbe kerül, függetlenül attól, hogy tetszik -e vagy sem.

A szálloda otthont ad egy autókölcsönző társaságnak is, ahol a város talán a legalacsonyabb ára van. Van még egy jegyiroda, ahol rendezheti a zenét és a sporteseményeket, az állatkerti jegyeket és akár a helikopter túrákat is.

Van valami egy olyan helyről, amely működik azzal, amit megkap. És bár a szobák egy kicsit kicsiek lehetnek a modern szabványok szerint, a fürdőszobák és a stílusok keltek, a San Diego kezelő… egészségesnek érzi magát. És ha megpróbálja megtalálni a figyelmet a részletekre és a létesítményekre, akkor ez a hely a tiéd.

Az USB -portok minden szobában vannak (még az ágy melletti ébresztőóra, valamint a falon is), a szájvíz és a fogkefék a zuhanyzóban és egy kávéfőző a minibárban.

A vendégek hajlamosak a napi gyógyfürdőre és a medence ezen oldalára készíteni, tehát ha a szobája ezen az oldalon van, akkor számíthat arra, hogy mindenki beszélgetésben részesül.

Nyilvánvaló, hogy a szálloda keményen dolgozott az akadálymentességben is. Könnyű hozzáférésű földszinti szobák, rengeteg markolat, könnyen belefutó rámpák és még távoli csörlő-hozzáférési székek az emberek számára a medencéből és a gyógyfürdőből.

Összeállítottuk ezt a rövid áttekintő videót a kezelő Hotel San Diego -ról, hogy jobb képet kapjunk neked.

Kattintson ide, hogy élvezze a YouTube -on lévő VID -t.

Bejutunk San Diego Kis -Olaszországba. Ez a külváros annyira nőtt, hogy figyelembe véve, hogy utoljára itt voltunk. Már népszerű volt, de most a hangulat fiatal és élénk, így sokkal több hely van az utcák bélelésére.

Régebben csak az alkalmi bár vagy étterem volt szétszórva. Most mindenhol vannak. Ez nagyszerű.

De manapság a Kis -Olaszország körüli utcák még forgalmasabbak – a mezőgazdasági termelők piaca a városban található. Az India Street nagy részének átvételével a piac fantasztikus élelmiszer- és árukkal rendelkezik.

Szánunk időt és átnézünk, mindent megnézünk.

A gyümölcs itt olyan jól néz ki, és jól drága is, de ez a mozambiki piri piri csirke, amelyre megyünk. Tekintettel arra, hogy a dél -afrikai utazásunk megmutatta nekünk ennek a finom ételnek a fényét, mindig figyelünk rá.

Van még egy indiai istálló is, amely a legnagyobb samosa -t árusítja, amit valaha láttunk. Osztunk egyet köztünk – ez a fejem mérete -, és rájössz, hogy valószínűleg mAz UST megtakarított némi helyet más dolgok számára. Túl tele vagyunk ahhoz, hogy most bármi mást kipróbáljunk!

Itt az ideje a frissítőknek, tehát a Ballaszt Point sörfőzde felé tartunk. Ez a sörfőzde egy San Diego tűzőkapocs, és minden sörét eladja ebből a városi „pinceajtóból”.

Christinának négy sör járata van, ahol négy különböző sörből álló kis poharat választhat. Mindannyian jók, de a Hellesbock kiemelkedik neki.

Mindent elmegyek egy korsó Manta Ray Double IPA -val. Friss, finom és erős (8,5% és IBU 70). Nagyon ajánlott főzés, ha a modern stílusú IPA-kba vagy.

De aztán elmegyünk néhány ajtót a Bolt Brewery -hez, és a dolgok valóban fokozódnak egy bevágáshoz.

Ülünk a bárban, és átmenünk néhány sörükön, de könnyen a nap kiemelkedése-talán az egész utazás a Bolt OG IPA (7,3% és 71 IBU)-az alapvető nyugati parti IPA. Ez csak egy jó munka, hogy nem élek közelebb ezen a helyen!

Van itt egy hamburger is, amelyet Double Double -nek hívnak – mindent megdupláznak – pogácsák, sajt és szalonna. Kihúzza a bowlinggömb méretét! Csábító vagyok, de csak nem tudom megtenni. Az a Samosa korábban még mindig van a tengelykapcsolójában.

Eljutunk a kis -Olaszország közelében lévő vízpart felé, és itt megnézzük a San Diego Tengerészeti Múzeumot. Nagyon jó – sok régi haditengerészeti hajó van itt, még magas hajókkal és néhány katonai tengeralattjáróval is.

Ez a San Diego része, amelyet még nem láttunk. Érdemes meglátogatni.

A kezelő medence – különösen akkor, ha senki más körül van – abszolút boldogság. És amikor az őszi időjárás itt, San Diegóban, ezt a legjobb meleget adja meg, csak Dél -Kaliforniában képes, a jó könyv felkelése a puszta boldogság.

Röviddel később más vendégek észreveszik a lehetőséget a napra, és megkötik a békét, miközben a napi gyógyfürdőben robbantanak, és zenélnek a hordozható hangszórójukon. Szégyen, de valószínűleg itt az ideje, hogy mozogjunk.

A sörfőzde és a barátainkkal való felzárkózás között az egyik régi kísértetünkhöz – a Fiesta Cantina -hoz, a Hillcrest -ben besorolunk. Az itt gyártott margariták nagyszerűek, és az emberek figyelése nem szerepel a listán. Élveznünk kell egy művészi munkát a szivárványos zászló falfestményén – a szomszédság jelvényén is.

A barátaink felé vezető úton egy másik nagyon szeretett helyünkbe is beugrunk a La Posta de Acapulco-ba-egy 24 órás taco és burrito kunyhóba a 3. sugárúton.

Az itt található tacosok hatalmas és teljesen finomak … bár a Machito burrito itt hihetetlen!

Ma este a barátunkkal Kis -Olaszországban vagyunk, hogy megnézhessük ennek a hihetetlenül hűvös külvárosnak az éjszakai életét.

Első megállónk a Nolita Hallban található – nem meglepő, hogy Kis -Olaszország északi részén. Ez a bár nagyon hűvös, és egyfajta sörcsarnok van.

És mivel ideális a közeli SD repülőtéren landolt repülőgépek repülési útja alatt, van még egy régi iskolai ütemezési jel, amely minden egyes járat részleteivel megváltozik. Van még néhány vicces „apa vicc” is, hogy jó intézkedéssel.

Kiválasztunk egy snacket, amíg iszunk és csevegünk. A Nolitában itt található pizzák érdemes menni.

A margarita kiváló, de a szokatlan győztes a kelkáposzta, az olajbogyó és az articsóka pizza. Nagyon nagyon finom!

Következő megállónk a nagyon karcsú Kettner csere. Egy gyönyörű, régi épületben található, szenzációs tetőtéri bárral, és az alábbi padlón egy sokkal alaposabb stílusú amerikai étterem található.

Christina és én megosztunk egy Pig Mac – iker sertéshamburgereket Big Mac Trimmings -szel a Bao Bun -ban. Teljesen finom!

Ez egy ilyen COO bár. Könnyen eltölthetjük egész este itt.

Eljött az utolsó napunk az USA -ban, és vonakodva haladunk a vasútállomáson a városban – a Santa Fe -hez.

Elfoglalt vagyok az állomásplatformon – a feliratok által javasolt politikákkal szemben -, miközben várjuk a vonatunkat. Meglehetősen eksztatikusok vagyunk ennek a vonatutazásnak.

Ez a Surfliner vonat, amely felfelé és lefelé fut a nyugati parton, és jó lehetőség a San Diego és LA közötti forgalom elkerülésére.

Fizettünk a szolgáltatási osztály frissítéséért is, ami azt jelzi, hogy garantáltan garantált – nem olyan luxus, amelyre számíthat, ha a szokásos kocsiban van.

A jegyhez egy pohár fehérbor és snack doboz is tartozik. Örülünk, hogy mindent megtalálhatunk a dobozban is.

Láthatja, miért hívják ezt az utat Surflinernek. A pályák ideálisak a part mentén, és olyan helyeken úgy érzik, mintha a homokban lennél.

De ez nem minden ilyen, és végül a pályák a szárazföldön is jönnek. De a vonatút nagy részét ilyen fantasztikus kilátások kíséri.

A legfontosabb ötletek erre az utazásra az, hogy felkerüljünk a San Diego Santa Fe állomásán, amely az utazás kezdete – az első választás lehetőséget adva az ülésekről. És kérdezze meg azt is, hogy melyik irányba halad a vonat, amikor felmegy, és ül a vonat bal oldalán, az óceánra néző kilátáshoz.

Továbbá, ha szereted a sört, érdemes elindulni a Cafe Car-jához, és megragadniBing egy sör. Itt nagyon kedvező áron árulnak nagyon jó IPA -t, nagyon jó IPA -t.

Ne feledje, hogy a vonat (jelenleg) megáll az LA Union Station -en, tehát még mindig meg kell találnia a saját módját, hogy onnan lazítson. Van egy buszátadás, amelyet a Flyaway szolgáltatásnak neveznek, amely jó ár -érték arányú, kényelmes és gyors.

Végül megérkeztünk a LAX -be, bejelentkezünk és elindulunk a társalgóba. A United Airlines az egész 7. terminálon található a LAX -nél, és a Polaris Service Lounge teljesen lenyűgöző.

Hamarosan sokkal több információt adunk Önnek erről a társalgóról, de itt van egy részlet.

Az United Polaris Lounge bárja kiválóan felszerelt, nagyszerű bor, sör és szeszes italokkal. Örülünk a rendelkezésre álló helyi és háztartási kézműves whisky-knek és gineknek, sőt néhány legfelső polcos japán whiskyt és a nagyon szeretett skótomat.

Bárcsak már korábban is lennénk ide!

Az itt alkalmazott személyzet fantasztikus koktélt is vásárolhat, és természetesen üdítőitalok, tea és kávé állnak rendelkezésre.

A dolgokat egy pohár piper-heidsieck pezsgővel kezdjük el, mielőtt vacsoráznánk a társalgó éttermébe. A Polaris Lounge LAX teljes tapasztalata rendkívüli. Jó módszer a hosszú hazautazás elindítására.

De hogy őszinte legyek, ez nem túl sok nehézség, ha 14 órán keresztül repülnek vissza Sydney -be, amikor a repülőgép elején vagy.

A United Airline Polaris Service osztályú platós ülések kivételesen kényelmes ágyakká válnak, az általuk nyújtott pizsamák és a paplan az egész hosszú távú dolgot valóban visszaindító élményré alakítják.

Reggel, közvetlenül a földre való belépés előtt, egy friss gyümölcs, joghurt és gabonafélék, amelynek oldalán egy pimasz tészta van, visszahoz minket az ideális időzónába.

Egy ideig egy tartósmintázatban vagyunk, és arra várunk, hogy a Sydney repülőtéren találjunk helyet a kifutón. És először reméljük, hogy a késés csak egy kicsit tovább megy.

Ez egy újabb forgószél utazás volt számunkra, de fantasztikusan ugyanaz volt. Amerika olyan fantasztikus utazási célpont.

Reméljük, hogy örömmel fogadta el ezt a kiadást.