A múlt héten messze nem volt a szokásos számunkra. És milyen módon ünnepeljük július végét is! A múlt hét második felét a Byron Bay által kínált legjobbak felfedezésével töltöttük. Csak néhány kilométerre délre a Queensland határától, az Új -Dél -Wales -i tengerparti gyöngy évek óta mindenféle utazó kedvence.

A fát váltó ausztráliai, a befektetett nyugdíjasoktól és a visszavonulást kereső jóga rajongóktól kezdve a ropogós hippiig, mindenféle helyi és természetesen vándorló hátizsákosnak (így találtam először Byron-t). hihetetlen.

Az emberek széles spektrumának köszönhetően ebben a gyönyörű kis tengerparti régióban nagyjából mindenféle tevékenység, szállás és érdeklődés folyik a Cape Byron területén. És itt van egy részlet arról, amit tettünk.

Üdvözöljük az IG kiadás legújabb részletében!

A repülési körülmények nem lehetnek jobbak, ha elhagyjuk Sydney -t. Világos, fényes, és repülési útunk közvetlenül a város fölé vezet. Ráadásul ez egy kicsit véres hideg van most, tehát izgatottak vagyunk, hogy kissé melegebb vagyunk a Byron -öbölben. Csak másfél órás repülés északra, de a különbség mély lesz. Vagy reméljük!

Egyenesen a repülőgépről, az élelmiszer -jelenet között vagyunk! A Roadhouse kávézóban és bárban található ebédünk, közvetlenül a Byron mellett, nagyon barátságosnak tűnik. Mindez annyira friss és finom – a Fish Tacos nagyon népszerű itt, és most már tudjuk, miért. Nem az első randevú anyag, hanem a móka a törlésben!

A zöldek olyan frissek és ropogósok, és a kelbimbók füstölt szalonnával és friss parmezánnal érkeznek. Kiváló!

A következő pár éjszakára itt pihenünk a fejünkre – nos, nem pontosan itt; Ez a medence. A Gaia Retreat napi gyógyfürdőjéhez kapcsolódik, a gyönyörű háttérben, kilátással az Ausztrália szárazföldjére.

A Gaia egy igazán egyedi hely. Nyugodtnak és több zennek érzi magát, amint sétál az ajtón. Ez a gyógyfürdő és a medence csak növeli ezt az érzést. Azt hiszem, itt hagyjuk a legalacsonyabb stresszszintet!

Lehet, hogy szállodánk nagyon nyugodt, de a mai napig nem! Még mindig nagyon Zen: Kajakozunk az öbölbe, hogy púpos bálnákat keressünk! Jelenleg Ausztrália keleti partján vesznek részt éves migrációjukon. Ez a világ legnagyobb migrációja, tehát nagyon bízunk benne, hogy látni fogunk néhányat.

Vannak delfinek, valamint a zöld és a farkasfejű teknősök is. Plusz cápák … de nem rájuk összpontosítunk!

Ez a túra a Go Sea Kayak -nal van, és ez a legjobb kajak élménye. Az útmutatók mind nagyon barátságosak, és valóban befektetnek a terület természetének megóvásába, és a kajakok nagyszerű állapotban vannak. Ráadásul az útmutatók fényképeket készítenek az Ön számára, miközben kint vagy a vízen, és töltse fel őket a Facebook oldalukra. Ingyenesen láthatja, letöltheti és mentheti a képek bármelyikét, ami szerintem kiemelkedő szolgáltatás. ezeknek a srácoknak a nagy rajongói.

Ez a fotó egyébként jóváhagyta, hogy a Sea Kayak -ba megy.

Visszatérve Gaia -ban, a nap közvetlenül a hegyek fölé és a Byron -foki térbe helyezkedik el. Ez egy olyan gyönyörű hely itt a nap folyamán, de az esti itt még inkább kiütés!

A Gaia Retreat valamilyen komoly területen van, ami azt jelenti, hogy az ingatlanban vannak olyan nappali ágyak és kilátások. Mrs. Romance és én nem tudom elhinni valahol, hogy ez a békés létezik – és olyan közel Sydney -hez is.

A Gaia -i szobánk… nos, csodálatos. Ez a fürdő nagyjából nagy méretű. Kóros, mégis kifinomult, gyönyörűen megtervezett és kidolgozott, tágas és – leginkább – relaxációra és kényeztetésre szolgál.

Ma este az egyik leginkább alulértékelt étteremben étkezünk, ahol valaha is jártunk. Ez a Harvest étterem a Newrybar aranyos kisvárosában. A menü annyira egyszerűen fogalmazva, mégis a megjelenő étel intelligensen főtt, kiegyensúlyozott és finoman bevont. A megfelelő borokkal való degustációval mentünk – és azt hiszem, rendkívül jól választottunk.

Később többet osztunk meg veled a betakarításról, de csak azért, hogy egy kis képet adjunk arról, hogy mit csinálnak itt, nem csak a legfelsõbb jó ételeket főzik, és mesteri, elegáns és barátságos kiszolgálással is rendelkeznek, ők is főznek (és ivás) órák, itt van egy pékség és futtasson egy kávézót is. Ez elképesztő. Le vagyok nyűgözve. Ez meghökkentő!

Költözöttünk! Valahogy elhagytuk a Gaia -t, és a Byron Bay elemeinek vadonatúj üdülőhelyéhez indultunk, közvetlenül a Byron Bay Town mellett. Ugyanakkor úgy érzi, hogy sokkal távolabb állsz a civilizációtól, mint itt, amíg itt vagy. Ez a strand, amelyben az üdülőhely közvetlenül mögött ül – valójában még mindig állunk az üdülőhelyen ezen a naplemente érdekében!

Milyen szép hely, és a szobák is kiemelkedőek. Az összes helyiség itt leválasztott villák, amelyek az óriási ingatlanon átmennek, és amelyben néhány tavat is tartalmaz, egy hatalmas gyep, egy tengerparti klub, a legszebb medence és a főépület (amely szintén otthont ad az étteremnek és a kávézónak)- Több mint 2 km gyalogos pályák, vizes élőhelyek és esőerdők is vannak itt, hogy a vendégek felfedezzék.

A Byron Elements Beach Club egyszerű, de nagyon hatékony. Biztonságos is – tehát az egyetlen ember, aki hozzáférhet ehhez a területhez, vagy a személyzet, vagy rendelkezik vendégkulcsmal. Olyan, mint egy privát tengerparti party! Ráadásul a nyiskákból származó kilátások nagyon jók – ez a köpeny a híres Byron Bay világítótoronykal a háttérben.

Nem igazán tudtam, mire számíthatok a Byron By -öbölből – csak néhány perc alatt a városból. Ezt az ingatlant néhány évvel ezelőtt elkülönítették a lakóingatlanok számára. Aztán megvásárolták, és az egyik legkiemelkedőbb ötletré váltunk, amelyről valaha hallottunk.

Itt nevelnek szarvasmarhákat – amint láthatod – sertések és csirkék, plusz termeszthetnek házigazdákat és gazdagépeket, zöldségeket, gyógynövényeket és fűszereket. Ennek nagy részét ezután az itt található kávézók és éttermek konyhájában használják.

Soha nem láttam ilyen boldog állatokat. És Jonno, aki a gazdálkodási csoportot vezeti, azt mondja nekünk, hogy az állatokkal foglalkozó emberek, ha nem, akkor a legtöbb ember úgy gondolja, hogy nyugtatja az állományt. Annyira boldogok és mentesek a stressztől, hogy valójában úgy viselkednek, ahogy kellene.

A lényeg: ez azt jelenti, hogy a hús hihetetlenül magas színvonalú, de azt is jelenti, hogy ez egészséges módja az állatok nevelésének és a növények termesztésének, és ez a leglátványosabb példa a megőrzésre. világ.

A csirkéknek az ipari szabványok által megengedett hely ötszörösére rendelkeznek. A sertéseknek a helyének 7 -szerese van. Teljesen lenyűgöző.

Az ebédre a farmon maradtunk, ami fantasztikus, mert három kék kacsa-a Sydney-i Bronte-ban ismert jól ismert vendéglő-itt van egy étterem. Az ételek teljesen lenyűgöző – részben a szakácsok készségének köszönhetően, de a gazdaság kiemelkedő termékeinek is köszönhetően – és az italok… Nos, ez egy!

A Romance asszony elrendelte egy Aperol Myrtle Spritz -t, amely citrommyrtle -t használ a gazdaságból. Ez az egyik legkedveltebb koktélunk gyönyörű átadása!

Milyen módja annak, hogy befejezzük az utazást! Napkelte reggeli élményt nyújtunk Ausztrália leginkább keletében. A Wild Goat Events helyi vállalat, amelyet csak a közelmúltban nyitottak meg, ezt a kiemelkedő lehetőséget a Toast the Sun -nak hívják minden nap – feltéve, hogy nem esik macskák, kutyák vagy a háziállatok sokfélesége.

Figyeli, hogy a nap felemelkedik a Csendes -óceán felszínéről, hogy a világon az első legyen, aki tanúja van a napfelkeltségnek. Olyan különleges. És ebben az évszakban láthatja, hogy a Humpback bálnák is úsznak! abszolút lenyűgöző.

Természetesen a vad kecske események nem szervezik ezt; De rendeznek egy kiemelkedő privát reggelit, a világítótorony ezen kilátásával, és még jobb kilátást nyújtanak az öbölre (ők is rendeznek téged kávéval és parkolással).

Miután mindent megtettünk, tudtuk, hogy valami nagyon különlegesnek kell lennie, hogy a legfontosabb kiemelés legyen. A Wild Goat események hölgyei szögezték meg. Emlékezni fogunk erre az életünk hátralévő részében!

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időbe néhány kedvenc utazási célpontunkhoz, amelyek soha nem látott fotóinkat használnak. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Az észak -olasz tengerpart nagyon szép – és biztonságos! Nézd meg, mennyire éber ez az életmentő! Valószínűleg felnézi a strandot a gyönyörű Castello di Miramare -n, a lenyűgöző fehér kastélyt a Trieszt partján. Dél felé – az ellenkező irányba – Szlovénia partja és Piran gyönyörű kisvárosa, amely érdemes meglátogatni, ha a környéken tartózkodik.

Szeretjük meglátogatni Olaszországot és a lehető leggyakrabban utazni. Itt található egy link az olasz hozzászólások archívumához, amely tele van utazási tippekkel, véleményekkel és mesékkel a Nagy Csizma -félszigetből!

A festett hölgyek a San Fransisco egyik legjobban fényképezett házának. A Romance asszony nagyon izgatott volt, hogy látta ezeket a házakat, amikor a Full House nevű show -ban szerepelnek. Nem voltam annyira lenyűgöző, hogy a show soha nem érte el az Egyesült Királyság műsorszóró partjait.

Mégis, nagyon szép kilátás, nem igaz?

Íme néhány hozzászólásunk a San Francisco -ról és arról, hogy mit tehet ott.

A Sacre Coeurnak Párizs egyik legszebb épületének kell lennie. És a romantika városára néző kilátás hihetetlen. Szeretjük meglátogatni Párizsba, és minden alkalommal, amikor megtesszük, megbizonyosodunk arról, hogy feljutunk a dombra, hogy megnézzük ezt a hihetetlen templomot.

Ha többet szeretne látni az utazásainkról és kalandjainkról ebben a gyönyörű városban, nézd meg a Párizsi Gyűjteményünket!

Az Olaszország strandjai vicces lények. 99% -uk magántulajdonban van az üdülőhelyek tulajdonában, és kifogástalanul szoktak és elrendeltek. Ezeknek a strandoknak a felhasználásához egy bukó bloke -t kell fizetnie, ha bumbagot és zsíros mosolyt visel, vagy az üdülőhelyen tartózkodik.

Emlékeztet arra, hogy mennyire szerencsések vagyunk Ausztráliában, hogy még mindig rendelkezzünk az összes kiemelkedő stranddal, amelyet csinálunk, és hogy mindegyik még mindig szabad.

Miután ezt mondtam, van egy olyan részem, amely valóban élvezi a kiemelkedő napsütési sorokat – ESKülönösen a háttérben lévő Cinque Terra partja csodálatos hegyi tájával.

Amikor San Franciscóban tartózkodik – különösen először, akkor tényleg el kell mennie, és megnéznie a Halász Wharf és a Hyde Street mólót. Szuper turisztikai, de nagyon szórakoztató.

Ezek a kis üzletek szétszóródtak Olaszország utcáin, és ez az ország annyira kedves felfedezni. Nos, ez és az étel. De csak nézd meg ezt a helyet. Imádnivaló. És ennek a kis toszkán delinek a tulajdonosai-ez az egyik minden idők kedvenc városunkban, San Gimignano nevű-Mauro és Marina. Korok óta futtatják, és ugyanolyan imádnivalóak.

Nincsenek weboldaluk, két különböző Facebook -oldaluk van – amelyek egyikét sem tartják naprakészen -, de a város helyi oldalán szerepelnek. Olyan édes.

Nézze meg a történeteinket, ha további tippeket szeretne kapni Toszkánáról.

És erről szól. Reméljük, hogy élvezte a heti kissé epikus IG Edition and Travel Refap -ot. Ha nem, kérjük, mondja el nekünk. Szeretjük ezt a fajta visszajelzést. Kérjük, hagyja meg teljes otthoni címét, ha igen – csak így tudunk… válaszolni! Ha azonban nagyszerű vagy szörnyű hete volt, ossza meg tapasztalatait az alábbi megjegyzésekben. Szeretnénk hallani felőled!

Romance úr és asszony képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – R asszony Insta -fiók és természetesen @angrybastard!