, az ideális most egy nagyon nehéz idő a világon. Ha olyan vagy, mint mi, akkor egy hónapig ültél egy hónapig, és amellett, hogy megpróbálja kitölteni az idejét az online munkával, a Netflix-szel, edzéssel és a PALS-sel és a családdal való Skyping-rel, valószínűleg álmodozik utazás.

Tudom, hogy mi vagyunk.

Ez az oka annak, hogy ebben a bejegyzésben a célunk az, hogy ezeket az utazási gyümölcsleveket folytassuk, és tartsuk fel a hangulatot ezekben a nehéz időkben!

Ez a bejegyzés nemcsak azoknak a helyeknek a listája, amelyeket igazán szeretnénk megnézni, miután ez véget ért, hanem tisztelgés is néhány rendkívüli ország számára, amelyek most annyira ideálisak.

Természetesen csak ezekre a helyekre utazunk, amikor biztonságos és felelősségteljes, de ha gondolataink élvonalában tartják őket, ez segít abban, hogy tartsunk minket ebben a nehéz időben, és remélem, hogy ez megteszi a hasonlókat neked is.

Itt van, a 10 álom úticél listája, hogy a zárolás után utazhassunk.

1. Szlovénia

A szenzációs kilátásoktól és a lenyűgöző tavaktól kezdve a hópapíros csúcsokig és a látványos túrázásig, a Szlovénia egy olyan hely, ahol Dariece, és én mindig is akartam menni.

Valójában a 2020 -as utazási utazási tervünkön volt, mielőtt a jelenlegi globális helyzet miatt mindent meg kellett mondanunk.

Ha azonban az egész vége, Szlovénia lesz az egyik első hely, amelyet meg akarunk látogatni. Nemcsak az egyik leginkább elbűvölő város, egy olyan hely, ahol mindig is akartunk élni (llubjiana), hanem az Európa legjobb légyhorgászatával is rendelkezik, és Európa egyik legkiválóbb országának egyik legkiválóbb országa is.

Ha ti emberek egy ideje követnek minket, akkor tudni fogod, hogy légy halászati ​​fanatikus vagyok. Nem csak a bátyámmal és az apámmal felnőttem a légyhorgászatot, hanem arra is, hogy Dariece -val utaztam, Mongóliában, Kirgizisztánban, Argentínában és Nova Scotia -ban halászok!

Kattintson ide, hogy megtekintse az egyik videónkat, amelyben Mongóliában túrázunk 8 napig, és teljes módon halászhasson.

Amellett, hogy közel állunk a barátokhoz és a családhoz, nincs semmi több, hogy most ideális vágyakozunk, mint a természetben, és Szlovénia ásókban van. Ez feltétlenül az egyik legnépszerűbb hely, amelyet lezárás után szeretnénk megnézni.

2. Írország

Írország volt az a hely, ahol jeleztük, hogy Portugália után a következőre menjünk.

Valójában most ideális utaznánk, ha néhány hete nem változik. Tehát feltétlenül szerepel az utazási vödörlistánkban, amikor a dolgok újra megnyílik.

Valójában azt akartuk, hogy ott legyünk a St. Paddy napján, de természetesen ezt lemondták. Gondolok arra, hogy önmagában nagyon nehéz lett volna, ha sok ír ember foglalkozik.

Írországban látványos régi falvak, drámai tengerpartok és Game of Thrones stílusú kastélyok vannak. Nem is említve, a barátságos emberekről, valamint egy epikus kocsmáról és zenei kultúráról!

Ez egy olyan hely, amelyet mindig is szeretnénk megnézni, és nem várhatjuk meg, hogy odamenjünk.

Tervünk az volt, hogy 5 hétig béreljünk egy autót, és körbejárjuk az országot. Béreltünk az autó bérbeadására, a szálláshelyekre és a járatokra is fizetett. De a dolgok megváltoznak, és ez rendben van.

Csak Írországot helyeztük a hátsó égőre, és nem várhatjuk meg, hogy odamenjünk, találkozzunk ír barátainkkal egy sör felett, és beszéljünk erről a pandémiáról a múltbeli időtartamban.

3. Bulgária

Bulgária egy olyan hely, ahol már korábban jártunk, és nagyon szerettük. The people there are so friendly and “aylyak” — which is untranslatable, but generally indicates doing everything at a kicked back pace and not worrying at all.

Also, it’s another one of the least expensive countries in the world and one of the best places for fly fishing, so that could be part of the reason I want to return.

But, while Dariece loves being out in nature, she isn’t ready to just follow me around the world so I can fish. Luckily, Bulgaria also has terrific white wine — which is something that’ll always motivate her (and me).

But Bulgaria is a lot more than fly fishing and vineyards, there’s also fantastic hiking, great beaches, sensational old towns, and fascinating historical sights.

This is a place where we could meet up with old pals and get out into nature. two things we miss the most ideal now.

4. Grenada

Grenada is our home. This is the island where we’ve been living on and off for the past 5 years. It’s where our pals are, it’s where we have our ownerships stored and it’s a place we love a lot more than anywhere.

When the virus started kicking off, Grenada actually handled it quite well. With just a few confirmed cases they’ve locked down to keep their citizens safe.

We’ve been in Grenada during another outbreak of sorts, Chikungunya, a severe but rarely fatal mosquito-borne virus.Dariece és én mindketten elkaptuk, csakúgy, mint a sziget. Nagyon remélem, hogy drasztikus eljárásaik a sziget leállításában segítenek a Fűszer -sziget félelmetes embereinek biztosításában.

A gránadiak és a szigeten élő külföldön élő barátaink a családunk. Testvéreknek gondolunk rájuk, és nagyon reméljük, hogy átjutnak ezen, és a másik oldalon erősebben jönnek ki.

Amikor ez az egész vége, Dariece és én visszamegyünk oda, hogy a mi barátainkkal legyenek, és amennyire csak tudunk, segítsünk a szigeten.

5. Kanada

Kanadaiakként határozottan fontolóra vettük Kanadába való elindulást, amikor miniszterelnökünk visszahívta minden polgárát. De ez a hívás azoknak szól, akik az országban egészségbiztosítással rendelkeznek.

Nem rezidensek vagyunk, ezért nincs kanadai egészségbiztosításuk. Ráadásul „fiatalok” vagyunk, így sokkal inkább aggódnánk, ha egy síkban tünetmentesek vagyunk, és a vírust sokkal inkább hajlamosabbak, mint mi.

Ezért döntöttünk úgy, hogy Portugáliában maradunk a járvány során, de ha ezt biztonságos, akkor azt tervezzük, hogy visszamegyünk Kanadába, hogy ott legyen a barátainkkal és a családunkkal.

Ráadásul, amikor a természetre és a szabadban vonatkozik, a világon sehol sem jobb, mint Kanada. Ó, és a légyhorgászat olyan jó, de nem fogok belemenni ebbe.

Csak annyit mondhatok, hogy bár Kanada már nem lehet otthonunk, mindig a mi hazánk lesz, és nem várhatjuk meg, hogy visszatérjünk a kijelentkezéshez, és óriási ölelést adjunk családunknak, amikor ez vége.

6. Argentína

Kezd itt látni egy mintát?!

Az általam biztosított helyek többsége epikus természetű, és ismét nem tudsz legyőzni a kiváló Patagóniát vagy az argentin tóvidéket, amikor a csodálatos tájakra és a nyers természetes szépségre vonatkozik.

Amikor 2017 -ben Argentínában voltunk, beleszeretünk. A bor, a barátságos emberek, a közúti kirándulások, a hangulat és a hegyek mind oka annak, hogy nem akartunk elmenni.

Patagonia és a Lake District egyike azon kevés helyeknek, ahol valaha is voltak, hogy nagyon szomorúnak éreztem magam.

Úgy éreztem, hogy szükségünk van még egy -két hónapra, annak ellenére, hogy sokkal több, mint 2 hónapot töltöttünk ott és utazva.

Azt hiszem, a listán szereplő mintázat egy másik része a légyhorgászat témája.

Be kell vallanom, hogy Argentínában a világ legjobb légyhorgászata is van. Kattintson ide, hogy megnézze egy videót, amelyet a Patagóniában az utolsó légyhorgászatról készítettünk.

Argentína egy olyan hely, ahol elmenekülhet a tömegből, és a semmiből közepén lehet, vagy találkozhat új barátokkal egy fehérbor bárban, és beszélhet a legutóbbi kalandokról. Mindazt, amire most sok ideális vágyakozunk.

7. Olaszország

Ha van egy olyan hely a világon, ahol Grenada -n kívül szeretnék élni, akkor Olaszország lenne. Teljesen imádjuk az olasz embereket, az élet iránti feltétel nélküli szeretetüket és minden örömöt.

Valójában nemrégiben 3 hetet töltöttünk Rómában, mielőtt ide repültünk Lisszabonba.

Mindannyian hallottunk arról, hogy mi folyik itt ideális, és ez pusztító. Csak arra gondolhatunk, hogy milyen meleg és barátságos olaszok. Tudjuk, hogy átjuthatnak ezen, és nagyon reméljük, hogy hamarosan megfordul nekik.

Olaszország egy olyan hely, ahol úgy tűnik, hogy bárhová készít egy barátot. Az olaszok vidámak, kedvesek, barátságosak, és az élet iránti szeretetük inspirációt jelent.

Olaszország is meglehetősen nagymértékben támaszkodik a turizmusra, tehát az egész vége után reméljük, hogy az emberek visszatérnek ebbe a lenyűgöző országba, de talán ezúttal sokkal fenntarthatóbb kilátásokkal az utazásuk során.

Ha nem lenne schengeni vízum, akkor mindketten Olaszországban akarunk élni, de a szigorú 90 napos korlát miatt nem tudjuk.

De az biztos, hogy amikor a dolgok javulnak, visszatérni akarunk Olaszországba, egy pohár fehérborot és egy pizzát készítsünk néhány olasz barátunkkal, és segítsünk, ahol csak tudunk.

8. Portugália

Annak ellenére, hogy ezt a posztot Lisszabonból írom, és körülbelül egy hét volt, hogy felfedezzük a várost, mielőtt minden megváltozott, Portugália olyan hely, ahol nem tudunk várni, hogy sokkal többet megtapasztaljunk.

Ez egy olyan rendeltetési hely is, amelynek most mindig különleges helye lesz a szívünkben.

Úgy gondolom, hogy itt valami hatalmas része vagyunk, és úgy érezzük, hogy mindannyian együtt vagyunk Lisszabonban. Már annyira átéltünk a portugál emberekkel, és ők annyira kedvesek voltak velünk.

A lakásunk vagy lakásunk tulajdonosa segít nekünk, ahol csak tud, megtisztítva a készleteket és a kávét, és lefordítva a helyiségetHírek nekünk.

Az élelmiszerboltokban élő emberek folyamatosan dolgoznak, hogy mindannyiunkat létfontosságú ételekkel szállítsák, és az itt található orvosok fantasztikus munkát végeznek.

Éjszaka 22 órakor néhány éjszaka itt az emberek, mint Olaszországban, erkéllyükbe kerülnek, és tapsolnak az orvosok, ápolók, egészségügyi szakemberek és önkéntesek számára, akik a betűtípus-vonalon vannak küzdve.

Itt érezzük a valódi közösségérzetet, és Portugáliának gyökerezik, hogy ezt áthúzzuk.

Amikor ez véget ért, szeretnénk felfelé haladni a parton, hogy megnézhessük a rendkívüli strandokat és történelmi városokat, és délre haladjunk, hogy felfedezzék az Algarve -t (talán még búvárkodás is búvárkodni).

Akárhogy is, örülünk, hogy olyan helyen tartózkodunk, ahol úgy tűnik, hogy ebben az időben nagyon jól vigyázunk a válságra. Portugália rendkívüli ország, és Lisszabon örökre szerepel a nagyon szeretett városok listáján.

9. Új -Zéland

Néhány barátunk, köztük az egyik legjobb utazási haverom, jelenleg Új -Zélandon elszigetel.

Jason barátunknak elég szerencsés, hogy van egy hely a természetben, tehát fényképeket küld nekem a lenyűgöző parti sétákról és túrákról, amelyeket csinált, és ez csak arra emlékeztetett, milyen rosszul Dariece, és egy nap meg akarom nézni Új -Zélandot.

Gondolkodhatok azon, hogy találkozom a barátainkkal, és eljutok a vízesésekhez, túrázni, a tengerpart felfedezését, a szőlőültetvények ellenőrzését és az ország élvezését.

Mindig Új-Zélandra gondoltuk, mint Kanada kisebb változatát, kiegészítve a nagy, hatalmas szomszéd szomszédjával. Mindent tartalmaz, amit szeretünk Kanadában, de sokkal kompakt és sokkal könnyebben elérhetőbb méretűre szorult.

Az ország nagy része szintén lényegesen melegebb, mint Kanada, ami mindig kedves.

Új -Zéland mindig is olyan hely volt, ahol elmentünk, mert úgy érezzük magunkat, hogy amint elmegyünk, ott akarunk élni. De talán most itt az ideje, hogy megnézhessük, és végre megismerjék azt, találkozzunk régi barátokkal és visszatérjünk a természetbe.

10. Botswana

2011 -ben hátizsákos kirándulást tettünk Afrikába, és bár ez nem volt a legegyszerűbb utazás, amit valaha tettünk, ez teljesen lenyűgözőbb és kifizetődő volt.

Valamilyen okból most mindketten sokat gondolkodunk az állatokról. Arra gondolunk, hogy van -e saját kedvtelésből tartott kutyánk, és mennyire nagyszerű lenne ez most ideális, de arra is késztetünk, hogy a természetben légy és az állatokat természetes élőhelyükön látjuk.

Lehet, hogy ez valami az, hogy visszatérjünk az alapokhoz, és sokkal jobban kapcsolódjanak a Földhöz.

Akárhogy is, Botswana volt egy olyan hely, ahol nem mentünk a legutóbbi Afrikába tett utazásunkra, de valahol, amit szeretnénk felfedezni.

Hosszú idő volt, figyelembe véve, hogy a Safari -n vagyunk, és azt hiszem, most itt az ideje, hogy emlékeztessünk arra, hogy milyen rendkívüli lehet az anya természet.

Nincs jobb, ha a vadvilággal közel állnak és személyesek, mint Afrikában, és Botswana a kontinensen a legjobb nemzeti parkok és tartalékok közül néhány – Okavango Delta és Moremi, valamint a Chobe Nemzeti Park, hogy pár említse.

Sokat tanultunk az afrikai emberektől is az utolsó utazásunk során, és szeretnénk megismerkedni a Botswana Tswana emberekkel, meghalljuk a történeteiket és megpróbálnánk megérteni életmódjukat.

Nézd meg a videót

Összefoglalva

Tudjuk, hogy ez a globális járvány tartós hatással lesz az utazásra, és valójában fogalmunk sincs, hogy néz ki az életünk ezen az utazás után.

Csak reméljük, hogy továbbra is képesek leszünk megnézni a különböző országokat, és kapcsolatba léphetünk azokkal az emberekkel, akik különböznek tőlünk, és megismerhetjük kultúrájukat.

Nincs semmi, ami magam hozza Dariece -t, és biztos vagyok benne, hogy sok ember szerte a világon, sokkal több boldogságot, mint az utazás és az emberektől való tanulás szerte a világon.