, miközben óvatosan a Boyne Mountain tetejére gondoskodottunk, gyermekem észrevehetően megkérdezte, hogy a Hamupipőke hasonlóan valahol nyaraljon velünk. Mint maga a tündér keresztanya, mindannyiunknak valamiféle mágikus port meghintett, a legjobb Michigan -esti esti átfutott minket – a Wildflowers, a Birds hangolása, valamint legalább tizenkét terepi eger, hogy egy színpadi oktatót egy gömbbe hozza aznap este.

Kilátás a Boyne -hegy tetejéről.

Egy héttel a Kiváló Lakes Road kirándulásunk során a fiatalok harcoltak, a „karbantartási” fény most már véglegesen a kisbuszban volt, és mindannyian egy szalmát távolítottunk el a teljes olvadástól. A Boyne Mountain Resort a Boyne Falls -ban, Michigan, sok szempontból a legjobb elterelés volt. Sokkal inkább úgy érezve, mint egy svájci kocsiba tett kirándulás, a Boyne Mountain kiemelkedő téli és nyári üdülési célpont volt a felső Michigan felső részén.

Kilátás a falura, valamint a ápolt pázsitra.

A Grand Lodge és a SPA vendégei örömmel fogadtuk a tágas szállásokat, beleértve a teljes konyhát, a nappali részét, valamint a falura néző fedélzetet, valamint az örömteli háztartásokat, akik a ápolt gyepen játszanak. Popcorn, valamint egy regionális pékségből származó alma-cinnamon kenyér darabjainak rágcsálása mellett örültünk a személyes terület ajándékának egy éjszakára. A legidősebb fiunk által ellenőrzött „Félelmesség”, a fiatalok stratégiailag kiválasztották a saját emeletes ágyaikat a Salzburgi Suite fiatalok kehelyének legjobb szivacs -bobi szivacsához. Mint egy személyes „erőd”, csak nekik, a kék ajtó zárva maradt, hogy a felnőttek távol maradjanak (mindannyian tetszett ez az ötlet).

Gyerekek faház.

Boldogan elhagytuk a helyünket, hogy örömet szerezzünk egy traktorra húzott szénautazáshoz, élvezzük a kalandos embereket, hogy a tíz részből álló Zipline élménypályát, a területet, a hegyi hegyi kerékpárosokat, akik az elnökünk alatt versenyeztek, és úsznak be, és úsznak be. Mind az üdülőhely beltéri, mind a külső medencék. A teniszpályák, a Disc Golf, valamint az ingyenes evezős csónakok a közeli szarvas-tónál szerepelnek a „Következő látogatás” listánkban.

Zipline tanfolyam.

Frissítve egy olyan éjszakától, amikor még a párnákat is rakották, mint egy hegység, felkészítettük a csendes fürdőszobákat, valamint a csatlakoztatott Avalanche-öböl fedett víziparkjához forogunk. Michigan legnagyobb beltéri víziparkja, a létesítmény 88 000 négyzetméternyi vízi szórakozással, két étkezővel, valamint egy további 7000 négyzetlábnyi árkáddal büszkélkedhet.

Avalanche -öböl fedett vízipark

A meleg vízzel, valamint egy tiszteletreméltó kisgyermekes területén kosarat készítettünk, egymást sújtottuk, és felváltva vittük az idősebb fiatalokat a nyitott, valamint a zárt vízlemezeket. Még egy terméket is átléptem a személyes „vödör” tőzsdei tőzsdén, a Vertigo Cannonbowl csúszdával (lásd a fenti képet). A michigan -i polgár sok éven át hallottam, hogy az emberek közelében, ugyanúgy beszélnek, rendkívül beszélnek a Boyne Mountain -ről, a síterületről, a Waterparkról, valamint az üdülőhelyről. Ha azt tervezi, hogy közúti kirándulást tervez a Michigan -i Boyne Falls -szal, adja hozzá ezt a megállót az ünnepi útvonalához.

Összefüggő

Sandpoint, Idaho-Sziklás-hegység vagy Bustthe Sandpoint, Idaho terület a legjobb közúti utazás a háztartások számára északnyugati részén, valamint egy kiváló középső rendeltetési hely hosszabb utakon. Az állam távoli északi részén a Sandpoint területe az egyik legfontosabb javaslatunk más útkitermelő családok számára.
2011. július 28. “Idaho”

Vendég hozzászólás: A legmenőbb, sok figyelmen kívül hagyott nyaralási célpont a nyárra, ahol megy, amikor a hőmérséklet hármas számjegyeket tesz? Arra kértük a myweather.com -t, hogy adja meg nekünk a legmenőbb és legkevésbé megértett ünnepi területeket a családok számára.
2011. július 16 -án “Vendég posta”

A Michigan M-22, valamint a Sleeping Bear Dunes Nemzeti Lakeshoreneary 117 mérföldnyire, az M-22 az egyik legszebb festői meghajtó a Michigan meghatározásában. A Michigan-tó partvidékét átölelve a Leelenau-félszigeten, az M-22 szintén a Michigan Circle-túra túrájába esik. Festői utazás a szelíd gördülő dombokon, valamint a homokos strandok mellett, az út kicsivel halad …
2016. szeptember 8. “Epikus út kirándulások”