A miénk nagy haverja megőrzi, hogy az év valóban február 1 -jén kezdődik. valamint azt hiszem, hogy ez az év ezt tökéletesen megmutatta. Úgy értem, hova ment január?

Annak biztosítása érdekében, hogy ne felejtsük el a legjobb biteket, itt van egy gyors kiemelés az elmúlt néhány hétben.

A 2021 -es kezdet fantasztikus hajó ünnepségeket vett fel néhány közeli utazási író barátjával, a Macquarie Mrs. székén található szabadtéri moziban, a Date Nights -ban a preferált indiai, ebéd ünnepeinknél, valamint egy érdekes Aussie -film.

Reméljük, hogy örül a szokásos kiadásnak.

Egészségvidék – Jim és Christina XX

Megérted, amikor elkészítetted, ha van egy hachtjával. A csodálatos Travmedia utazási kommunikációs cég, Nick Wayland elsődleges srácja meghívott minket úszásra, valamint egy italra a Sydney kikötőjében.

Ideális nap, és velünk a fedélzeten van néhány az utazási zeneszerző ipar valódi csillogása.

A víz abszolút fantasztikus – hideg merülésre számítottam, ehelyett ez egy bukós hátsütés a meleg középső kikötőben. Amellett, hogy fel tudom tüntetni a cápák problémáit-a Sharkbanz-állkapocs-ellenes eszközt használom.

Sokkal többet megnézhet erről itt, bár még mindig van mindkét lábam, így meggyőztem, hogy működik!

Valójában nem tudsz legyőzni egy napot a kikötőn. Amellett, hogy pontosan azon gondolkodik, hogyan kapjuk meg ezeket a felvételeket, Christina úszás közben használja az iPhone -ját.

Mivel tavaly elhagyta a kikötőben, és még mindig működik, valóban nagyon sok hitet adott neki, hogy pontosan milyen vízálló a telefon. Hmm.

Mivel ez nem esik egyszerre, a délutánt egy kis backgammonra, valamint néhány gyönyörű Rieslingre vettük a Petaluma birtokból.

Ha még soha nem volt ilyen vörösbor, olyan jól, mint amilyennek tetszik a Riesling, ropogós, ásványi szempontból és gyönyörűen kiegyensúlyozott, akkor megérti, mit kell tennie!

Hasonlóképpen becsúszok egy pimasz szivarba – egy Montecristo Edmundo -ba, amelyet egy ideje elrejtettem. Nem rossz. Egyáltalán nem szegény.

Ma este rendkívül izgatottak vagyunk, hogy meghívást kapunk az első éjszakára, amikor a szabadtéri mozi korosztályban nyithatott meg. Maszkok, mindenki!

Itt, Macquarie asszony székén, a Harbor -hídra, valamint az Opera otthonára néző kilátással, a filmnek igazán nagyszerűnek kell lennie, hogy felhívja a figyelmét.

De a film előtt örülünk a VIP Croser kertben a Profreed finomságoknak. Azt kell mondanom, hogy a Croser valóban alulértékelt Aussie pezsgő.

Az itt található ételek Mike konyhájából származnak, és nagyon finom. Amellett, hogy mivel a Covidnek köszönhetően jelenleg a táblázati szolgáltatás, valóban lehetőséget kap arra, hogy örömmel szolgáljon a beállításhoz.

Az itt található személyzet fantasztikus, és valóban méltó a kiáltásra, hogy bármi is ilyen simán futtasson.

A film kezdődik, és még mindig csökken a croser delegált tartása.

Ami azt a nézetet, amely veszélyezteti a fókuszt a filmből, erre nincs lehetőség. Itt vagyunk, hogy láthassuk a helytelen magatartást – egy értelmes komédia dráma az 1970 -es Miss World Charm Pageant előadásairól.

Olyan megható, mint szórakoztató. Rendkívül ajánlott.

Ma délután megismerkedünk a társaink James jelenlétével. Nemrégiben költözött Új -Dél -Walesbe Melbourne -ből, tehát azt hittük, hogy megtesszük az egyik leginkább Sydney -t, amit vele végezhet.

Ebéd a Sydney -i halpiacon!

Mondom neked, hogy az egyik dolog, amit a világméretű határok bezárása tett, az, hogy sokkal élvezetesebb élményt nyújtson itt, a halpiacon.

Nem hiszem, hogy ezt valaha is fejlesztették ki a látogatók számának, amelyek idejönnek, különösen nyáron.

Gyakorlatilag kínos volt felfedezni, hogy sokkal több ember megy a halpiacra évente, mint Nyugat -Ausztrália. valamint kétszerese a Cairns látogatóinak.

A halpiacok az Operaház után Ausztráliában a leginkább a helyszínre kerültek! Amellett, hogy foglalkozzunk vele, akkor leereszkedik.

Mindez azonban véget ér, mivel az új hely gyorsan feljön az öbölben. Erre nézve.

Időközben élvezzük a kiemelkedő friss tenger gyümölcseit. Ha a tömeg, a szemét, a bűz, valamint a parkolás óta egy ideje nem volt itt egy ideje, próbálja ki most a halpiacot. Ez egy teljesen más élmény.

Nyilvánvalóan úgy döntöttem, hogy túl zsúfolt halpiacom van, mint ez a járvány, de azt hiszem, ezüst béléseket kell keresnünk.

Ma este meghívást kaptunk arra, hogy megtapasztaljuk ezt a fantasztikus pop-up tetőtéri bárot az Intercontinental Sydney-ben, a Panorama Lounge bárnak.

Általában ez a terület kizárólag a szálloda klubszintű vendégeire vonatkozik, bár ez a nyár a nyilvánosság számára elérhető – és a kilátások őrültek.

A Panorama Lounge ételei, valamint italok szintén kiemelkedőek – a séf C -jére mentünkA Hoice tál, amely a sajtból és a charcuterie menüből származó legjobb darabokkal rendelkezik.

Hasonlóképpen van egy típusú tapas menü, amelyet megnézhet, valamint – amint vártál – egy fantasztikus vegyes ital és a vörös borok listája.

Mit szólsz. Nem csodálatos. Megvan a Panorama Lounge bár teljes értékelése, amelyet itt láthat.

Vissza a Földre, ma este egy randevú éjszakára vettük magunkat. Eljöttünk a preferált regionális indiai étterembe – a furcsa nevű, nem csak a Balmain -i curry -ba. Valóban csak itt csinálnak curryt.

De igazán jók! Úgy értem, pontosan milyen finoman néznek ki ezek az előételek?

Az elsődleges programban, valamint azt hittük, hogy az ételek számával hagyományos vagyunk, meggyőzve, hogy többet kell vásárolnunk. Ehelyett nem tudunk mindent felmérni, ami számomra új élmény!

Még egy éjszakát kint vagyunk ma este a moziban – ezúttal a Leichhardt -i palotába. Szeretünk ide jönni-annyira annak biztosítása érdekében, hogy Christina kártya-hordozó tag, amely azt jelenti, hogy az új filmek speciális fejlett vetítését kapjuk.

Ez a High Ground film csak kiváló. Megfogó, szívmegszakító, véres és egyes esetekben vicces, ez egy mesé a fehér ausztrál úttörőkről, valamint az őshonos törzsekkel folytatott harcukról.

Nagyon ajánlott, remélem, hogy számíthat arra is, hogy megkapja az összes díjat.

Hallottam, hogy olyan jogszabály, hogy amikor Leichhardtban, pizzát kell vacsorázni. Christina, valamint én is magunkra gondolok a törvénykövető állampolgárokról-különösen akkor, ha a jogszabályok ugyanolyan ízletesek.

A Moretti Pizzeria a legjobb a mozi szomszédságában, valamint – amint láthatja -, a pizzái csodálatosak.

Reméljük, hogy örömmel fogadta a szokásos kiadásunkat ezúttal a kerek körül, valamint azt is reméljük, hogy kockázatmentes és bárhol is vagy a világon.