korosztálynak érzi magát a romantika asszony óta, valamint én is Northside. Megállapítottuk, hogy valójában körülbelül 4 és fél év telt el, mióta mindketten itt voltunk Európában.

Ez jelzi a legendás utazás kezdetét a kontinensen, amire már régóta várunk.

És nem csak azóta, hogy szeretünk Európával utazni, ugyanakkor, mivel sok időnk van a haverokkal és a háztartással töltöttünk, mióta visszatértünk Ausztráliába.

Kb. Kb. 8 IG kiadásra, itt, Angliában és a kontinensen is krónikáljuk az időnket.

Reméljük, hogy élvezni fogja a legújabb IG kiadásunkat

Jim & Christina XX

Ez az utolsó éjszaka Sydney -ben, valamint mindannyian csomagolva vagyunk. Ideje pihenni, áttekinteni, és felkészülni az előttünk álló hosszú repülésre.

A kikötő vízét még mindig nehéz megérteni, melyik a tükröződés, és melyik az ég. Reméljük, hogy az utazás ugyanolyan sima.

Nem egy rossz módszer a repülési terminálra való eljutáshoz – utazásunk egy kis körutazással kezdődik a Sydney kikötőjén!

A komp a kör alakú rakparthoz vezet, ahol egy vonaton ugrálunk a repülőtérre. Valószínűleg ez a leggyorsabb és potenciálisan a legköltségteljesebb módszer a repülőtérre való eljutáshoz.

A Romance asszony folyamatosan ellenőrzi, hogy bármit megkap, amire szüksége van. Folyamatosan megnyugtatom, hogy még nem. Nem vagyok biztos benne, hogy ez a bizalomnövekedés nagymértékben-e, ha elvárja, hogy bármi is legyen, amire szükség van egy 2 hónapos kiránduláshoz, csak a kudarcra állítja magát.

Megvan a kalapja, amelyet Havannában vásárolt, új bőröndjét kapja, amellyel rendkívül elégedettnek tűnik, és új poggyászcímkéjét is kiveszi a centrifugálásra (köszönöm a monpurs -i pénztárca), így elegendő volt ahhoz, hogy elvonja a figyelmét. Amíg legalább meg nem vizsgáljuk!

És mi vagyunk! A legkisebb csatlakozással, miközben a kézi poggyászom ugyanolyan nehéz volt (újra be kellett lépnem a bőröndbe, amely szerintem túlsúlyos volt), a legelső szingapúri repülést a fedélzeten vagyunk.

Korok óta már régóta a Changi Flight Terminal -ban voltunk, és izgatottak vagyunk, hogy pontosan láthatjuk, hogy a dolgok hogyan változtak az évek során.

Ahogy valahova repülünk az Egyenlítőn, a nap a legszebb ég felé tart. Ez az egyik elsődleges oka annak, hogy az ablak ülést, mint a folyosót részesítem előnyben.

És Angliában vagyunk. pontosan úgy. Ez egy korai érkezés, ám anyukám és apám is itt vannak, hogy összegyűjtsenek minket. Fantasztikus látni őket – kedves emberek.

A legjobb az egészben, hogy egy hagyományos angol reggelivel kezelnek minket a Jubileumban.

Sok gondolat van arról, hogy mi a teljes angol reggeli. Néhány ilyen részlet itt mentünk. Nézze meg, mit gondol.

Furcsa, hogy ha hosszú távú repüléssel jártál, az a legelső nap az örökkévalóságig terjed. A legelső napra visszatekintve, amikor tényleg átgondolt egy átláthatatlan mennyiségben.

Egy sétán vagyunk a Suffolk vidéken, haverunk, Clare (mellettem), valamint anyámmal és apámmal – Mrs. Romance készíti a fényképet. Mint láthatja, Angliában az időjárási viszonyok teljesen látványos.

Ez apám egyik kedvenc halászati ​​tava. Minden hihetetlenül környezetbarát itt. Amellett, hogy a tó olyan tiszta, láthatja a halat a felszínen, amikor élelmiszert készítenek.

Szeretném megmondani, hol van ez, bár apa megölne, majd nyomon is nyomon követni. Megkérdeztem a titoktartást!

A gyönyörű Bit városban vagyunk, Sudbury -ben, hogy megpróbáljuk kiaknázni a telefonjainkat. Sudbury, Suffolk a kiemelkedő festő, William Gainsborough szülőhelye, valamint szobra a város központjában, közvetlenül a város elsődleges temploma előtt.

Sudbury olyan gyönyörű kisváros – érdemes meglátogatni. Csak ne keresse meg itt a telefonos segítséget!

Ma elutaztunk az Essex -i Colchesterbe. A Colchester Nagy -Britannia legrégebbi rögzített városa – még idősebb, mint Londonnál -, valamint rengeteg a történelem tétjeiben.

Ez a Colchester kastély – amelyet a normannák fejlesztettek ki (nem a rómaiak, amelyekkel az emberek gyakran összezavarodnak). A túra, amelyet itt megtehetsz, fantasztikus.

Ami a telefonokat illeti, a Colchester valóban segített. Olyan előre fizetett SIM-eket keresünk, amelyek az Egyesült Királyságban és Európában is működnek, valamint rengeteg adattal rendelkeznek, így nem mindig vadászunk a WiFire.

A 3-os kimutatták, hogy meglehetősen nagyszerű-20 font egy 30 napos kártya számára-a telefonhívások és a szövegek nagy ajánlatai között-12 GB adat. Tökéletes.

Mrs. Romance új haverja a Ruby, a barátaink Clare és Dave ír terrierje. Abszolút kedves. Nem a képen (még) Flo, a spániel, aki szintén kedves!

Remélem, hogy Clare és Dave megvizsgálják R asszony poggyászát, amikor távozik. Lehet, hogy ott van egy kutya!

Ma a két kutyát az Essex vidékén sétáljuk. Pontosan elfelejtettem, milyen gyönyörű itt. Ez egy mező a Colchester közelében lévő Highwoods -ban. A ButtercupsEz a rét csak lenyűgöző.

A fenti rét vezet az erdőhöz. Angliába való visszatérés valóban emlékeztet minden olyan dolgot, amelyet hiányoltam, amikor először áthelyeztem Ausztráliába.

A vicces dolog az, hogy amikor az emberek megkérdezik tőlem, van -e valami, amit hiányolok Angliából, mindig küzdök, hogy hiszek, mint a háztartás és a barátok.

Az ilyen vidéki séták már határozottan szerepelnek a listán.

Van valami, amit hiányzik a gyermekkorodtól? Mondja el nekünk az alábbi megjegyzéseket!