Grúziában nőtt fel, egy dologra emlékszem Atlantára: a forgalomra. Így határozottan elkerültem az Atlanta turistaként való látogatását.

Kiderült, hogy hibát követtem el.

A dél -karolinai Atlantába való meghajtó valójában sokat megy rá. Az I-85-ös kirándulás magában foglalja a Tanger üzletek átadását a Georgia-ban és a Chateau Elan-ben Brazeltonban.

Szállodák Atlantában

Ugyanakkor az Atlantában található szállások megtalálása elsöprő, mivel oly sok szálloda van a belvárosban, a külvárosokban és a kerület körül. Elveszettnek éreztem magam, mielőtt még megkezdtem. Végül telepedtem le a Staybridge Suites Atlanta Perimeter Center East; A kerületen kívül akartam lenni, de még mindig elég közel ahhoz, hogy könnyen elérjem az érdeklődésünket. A szálloda foltos, biztonságos volt, és ízletes ingyenes reggelit kínálott.

Állatkert Atlanta

Ettünk a Lemurs csengő paprika a Lemur -találkozásunk során az Atlanta Állatkertben. A Lemur -találkozás az egyik olcsóbb állati találkozás, 35 dollárért, plusz az állatkert befogadása.

Napunk az Atlanta Állatkertben kezdődött, Panda és Lemur találkozókkal. Nem túlozom, amikor azt mondom, hogy ez volt az életem egyik legmenőbb élménye. Tizenegy éves korommal és a laboratóriumi kabátokat és zsákmányt, a hajhálóval és a maszkokkal együtt, és a csoportunk hét másik tagjával együtt turnézott a Panda kiállításon, beszélgett a Panda szakértőivel és az állati táplálkozási szakemberekkel, majd etetni kellett. A „Panda kezeli” az állatkert egyik felnőtt pandájához.

A lányom egy felnőtt pandát táplálkozik az Atlanta Állatkertben folytatott Panda -találkozásunk során. Mindenkinek volt esélye etetni a pandát, és néhány percet eltölteni a hihetetlen állatok közelében.

Ha közel álltam ezzel az állattal, meggátolva volt a szépsége és ereje. És mivel a lányom kedvenc állata egy panda, az enyém pedig a Lemur, a Lemur -találkozásban is részt vettünk (lényegesen olcsóbb, mint a panda!).

Martin Luther King látogató központja

A lányom és én a Martin Luther King -ben, Jr. Nemzeti Történelmi helyszínen. Ingyenes jármű parkolás és belépés.

Az állatkertben töltött reggeli után az autópályán jeleket láttunk Martin Luther King, Jr. helyszínekhez vezetve, és ezért úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk. A látogatóközpont interaktív keretet biztosít, mielőtt kilépne a King Centerbe, valamint Dr. és Mrs. King sírokba, valamint az örök lángba.

Dr. és Mrs. King sírok, az MLK nemzeti történelmi helyétől az utca túloldalán, a King Center komplexumban.

Kidolgoztunk az Ebenezer Baptista templomba, és bár már későn voltunk a születési ház turnéjára, feljöttünk az utcára, hogy lássuk. A jármű parkolása és ezekre a helyekre való belépés ingyenes.

Étni Atlantában

A lányom nem tudta elhinni, hogy az Atlanta oszloposában a „Fruit of Fruit” részében. Közben izgatott voltam a körtesalátám és a meleg élesztő tekercsem miatt!

A vacsorát a The Colonnade -ban szolgálták fel, egy atlanta létesítményben, amely 1927 -re nyúlik vissza. Sült csirke (vékonyan ütött és ropogós!) Sweet Potato pyuffle -val és körtesalátával, egy déli kapocshoz, amelyet soha nem volt örültem, hogy megrendeltem egy étteremben! A lányomnak mac és sajt, almaszósz és burgonyapüré volt. Kínálnak edényt és pulykát is, többek között a klasszikus hús és három kínálat között.

Mint a Roxfort Grúziában

Oglethorpe Egyetem – A lányom azt gondolta, hogy Roxfortot találtunk!

Befejeztük az esti vezetésünket az Oglethorpe Egyetemen. Ha a gyerekeid szeretik Harry Pottert, akkor látniuk kell ezt a Roxfortot Grúziában! Ez a kicsi, liberális művészeti egyetem gótikus újjáélesztési építészete és gazdag története eljuttatta Grúzia történelmi helyek nyilvántartásába. Még a labdarúgó -stadion is úgy néz ki, mint egy kviddics hangmagasság!

A Coca-Cola világa

A World of Coke kóstolószobája, ahol kóstolhatja meg a koksz termékeket a világ minden tájáról – nincs korlátozással!

Egy csodálatos éjszakai pihenés után a lányom és én a reggelt a centenáriumi olimpiai park felfedezésével és a Coca-Cola látogatóvilágával töltöttük. A túra egy ingyenes kokszdoboztal kezdődött, mivel a termék történetét és annak hatását a popkultúrára gyakoroltuk. Miután beléptünk a múzeumba, egy „boltozatba” vezettünk, ahol a gyerekeknek a virtuális valóságon keresztül kellett feltörni a kódot, lehetővé téve számunkra, hogy megnézhessük, hol tárolják az eredeti receptet. Parkot vettünk egy 4D -s szimulációban, és egy tényleges kanapén ültünk az American Idol szettből. Írtuk a kedvenc „koksz” történeteinket, és hozzáadottuk őket egy látványos globális gyűjteményhez, és láttuk a Coca Cola jegesmedvét. De a legfontosabb a kóstolóhely volt. Kóstoltuk a koksztermékeket a világ minden tájáról, és soha nem fogom elfelejteni a gyermekem arcát, amikor megkóstolta a szörnyen híres „Beverly” -t. Tapasztalataink határozottan kiemelték az utazást, és időnk és pénzünk félelmetes felhasználása volt.

Remus bácsi szerző meséi

Joel Chandler Harris, a Remus bácsi szerző meséinek otthona, a nap utolsó turnéján, a 87 éves nannie Thompsonnal végeztük az utazást, a Remus bácsi meséinek otthonában. Harris történetein nőtt fel, és így bemutatja személyes képet a kulturálisan folytatott folytatásrólnull